Неділя, 16 Лютого 2020

Звернення громадян

***

Інформація по зверненнях громадян за 2018 рік

 

***

Інформація за І півріччя 2018 року

Полонська районна державна адміністрація створює всі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення, вживаються відповідні заходи для подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Протягом І півріччя року районна державна адміністрація працювала над удосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02. 2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Детальніше...

 

***

Розпорядження голови Полонської районної державної адміністрації від 11.04.2008 №154/2008-р "Про затвердження порядку розгляду письмових звернень громадян, порядку організацій та проведення особистого прийому громадян, порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян, проведення прямих "гарячих" телефонних ліній "Запитай у влади"у Полонській районній державній пдміністрації"

Завантажити можна тут

 

Інформація по зверненню громадян за 2017 рік

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», райдержадміністрацією  у 2017 році здійснювалися організаційні заходи щодо належного розгляду звернень громадян і вирішення порушених у них проблемних питань.

Питання щодо організації виконання зазначеного Указу розглядалося у І та ІV кварталі 2017 року на засіданні колегій райдержадміністрацій. На виконання пункту 6 Указу райдержадміністрацією  розроблено та затверджено графіки проведення особистих, виїзних прийомів громадян, «гарячих» телефонних ліній. Головою адміністрації та його заступниками щомісячно здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян. Упродовж  2017 року  керівництвом райдержадміністрації проведено 48 особистих та 41 виїзних прийоми громадян, у ході яких отримано 55 звернення, у тому числі головою – 29. Протягом 2017 року до райдержадміністрації всього надійшло 576 письмових  звернень, що на 845 звернень менше у порівнянні з 2016 роком. Питома вага письмових звернень жителів району, одержаних райдержадміністрацією від органів влади вищого рівня, зменшилася, з початку 2017 року надійшло 485 звернень , а минулого  року – 1043 . з    - облдержадміністрації – 21 звернень (за  2016 рік  25 звернень )   - через обласний контактний центр -  464 звернень(за 2016 рік 1018 звернень );

Детальніше...

 
Більше статтей...