П'ятниця, 28 Липня 2017

Звернення громадян

Інформація по зверненню громадян за І півріччя 2017 року

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», райдержадміністрацією  у І півріччі 2017 року здійснювалися організаційні заходи щодо належного розгляду звернень громадян і вирішення порушених у них проблемних питань.
Питання щодо організації виконання зазначеного Указу розглядалося у І кварталі 2017 року на засіданні колегій райдержадміністрацій. На виконання пункту 6 Указу райдержадміністрацією  розроблено та затверджено графіки проведення особистих, виїзних прийомів громадян, «гарячих» телефонних ліній. Головою адміністрації та його заступниками щомісячно здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян. Упродовж І півріччя керівництвом райдержадміністрації проведено 22 особистих та 18 виїзних прийоми громадян, у ході яких отримано 39 звернення, у тому числі головою – 14. Протягом 2017 року до райдержадміністрації всього надійшло 286 письмових  звернень, що на 538 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Питома вага письмових звернень жителів району, одержаних райдержадміністрацією від органів влади вищого рівня, зменшилася, з початку 2017 року надійшло 178 звернень , а минулого  року – 716 . з    - облдержадміністрації – 14 звернень (за І півріччя  2016 року 13 звернень )   - через обласний контактний центр -  164 звернень(за І півріччя  2016 року 703 звернень );        
За звітний період до райдержадміністрації ї із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 409 осіб, які порушили 302 питань (у 2016 році - 894 осіб, які порушили 824 питання). Зареєстровано 8 колективних звернень, що становить 2,7% від загальної кількості звернень (у 2016 році – 7 колективних звернень або 1,2%). Питома вага позитивно вирішених звернень становить 45% від загальної кількості отриманих звернень. У зверненнях громадян найактуальнішими були питання: соціального захисту населення і надання одноразової матеріальної допомоги на лікування; аграрної політики і земельних відносин житлової політики і комунального господарства,, пільгового перевезення пасажирів і транспортного сполучення.     
Протягом звітного періоду надійшло 145 звернень від соціально незахищених категорій громадян, у тому числі від: - інвалідів, пенсіонерів, - багатодітних сімей та одиноких матерів – 8 звернень . Керівництво райдержадміністрації  приділяє особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються вищевказані верстви населення. Надавається  допомога у придбанні та завезенні палива,, забезпеченні ліками, оформленні субсидій тощо. З метою покращення обслуговування населення району  у райдержадміністрації  виготовлено інформаційні стенди, на яких розміщено законодавчо- нормативну базу з питань розгляду звернень громадян, зразки заяв і звернень, графіки особистих, виїзних прийомів, роботи «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади». Також функціонують та проводяться   «гарячі» телефонні лінії «Запитай у влади» за участю голови адміністрації, його заступників. Протягом І півріччя поточного року проведено 11 «гарячих» телефонних ліній, на яких отримано 11 дзвінків. Всього на «гарячих» лініях було розглянуто 12 питання, найактуальніші з яких – надання матеріальної допомоги , пільгове перевезення та отримання субсидії.
Районна державна адміністрація постійно працює над усуненням недоліків у розгляді заяв, скарг громадян. Добивається уважного, принципового і ділового підходу до розгляду кожної заяви. Всі звернення, які надходили протягом І півріччя до райдержадміністрації розглянуті у встановлені законодавством термін.
Робота з розгляду порушених у зверненнях до органів влади питань, підвищення відповідальності керівників за невідкладне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги і надалі будуть на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

***

Інформація
Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян »у І кварталі 2017 року

 

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян у 2016 році

Впродовж усього 2016 року районною державною адміністрацією вживались заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, безумовного виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
В районній державній адміністрації створено усі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення.
Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 1421 звернення (2015 рік -1701, збільшення  на 280 звернень ), з яких 18 повторних, що становить 1,26 % (2015 рік - 30) та 30  колективних, що становить 2,10 % (2015 рік – 58). У своїх зверненнях громадяни порушують питання:
- аграрної політики і земельних відносин – 260 звернень, це 18,25 % від загальної кількості  (за попередній рік - 346, зменшення на 86 звернень );
- соціального захисту - 790 звернень, це 55,5 % від загальної кількості (за попередній рік 845, зменшення  на 55 звернень );
- комунального господарства – 48 звернень, це 3,3 % від загальної кількості (відповідний період минулого року 47);
- питання законності та охорони правопорядку – 13 звернень, це 0,9% від загальної кількості (попередній рік – 35, що на 22 менше);     
Протягом  2016 року здійснювалися особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації.  Значна частина з порушених заявниками питань вирішено позитивно, багато питань за дорученням голови райдержадміністрації було розглянуто комісійно з виїздом на місце.

Детальніше...

 

***

ІНФОРМАЦІЯ
про роботу із зверненнями громадян у І півріччі 2016 року