Середа, 24 Травня 2017

Звернення громадян

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян у 2016 році

Впродовж усього 2016 року районною державною адміністрацією вживались заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, безумовного виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
В районній державній адміністрації створено усі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення.
Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 1421 звернення (2015 рік -1701, збільшення  на 280 звернень ), з яких 18 повторних, що становить 1,26 % (2015 рік - 30) та 30  колективних, що становить 2,10 % (2015 рік – 58). У своїх зверненнях громадяни порушують питання:
- аграрної політики і земельних відносин – 260 звернень, це 18,25 % від загальної кількості  (за попередній рік - 346, зменшення на 86 звернень );
- соціального захисту - 790 звернень, це 55,5 % від загальної кількості (за попередній рік 845, зменшення  на 55 звернень );
- комунального господарства – 48 звернень, це 3,3 % від загальної кількості (відповідний період минулого року 47);
- питання законності та охорони правопорядку – 13 звернень, це 0,9% від загальної кількості (попередній рік – 35, що на 22 менше);     
Протягом  2016 року здійснювалися особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації.  Значна частина з порушених заявниками питань вирішено позитивно, багато питань за дорученням голови райдержадміністрації було розглянуто комісійно з виїздом на місце.

Детальніше...

 

***

ІНФОРМАЦІЯ
про роботу із зверненнями громадян у І півріччі 2016 року