Субота, 17 Листопада 2018

Звернення громадян

***

Інформація за І півріччя 2018 року

Полонська районна державна адміністрація створює всі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення, вживаються відповідні заходи для подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Протягом І півріччя року районна державна адміністрація працювала над удосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02. 2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Детальніше...

 

***

Розпорядження голови Полонської районної державної адміністрації від 11.04.2008 №154/2008-р "Про затвердження порядку розгляду письмових звернень громадян, порядку організацій та проведення особистого прийому громадян, порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян, проведення прямих "гарячих" телефонних ліній "Запитай у влади"у Полонській районній державній пдміністрації"

Завантажити можна тут

 

Інформація по зверненню громадян за 2017 рік

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», райдержадміністрацією  у 2017 році здійснювалися організаційні заходи щодо належного розгляду звернень громадян і вирішення порушених у них проблемних питань.

Питання щодо організації виконання зазначеного Указу розглядалося у І та ІV кварталі 2017 року на засіданні колегій райдержадміністрацій. На виконання пункту 6 Указу райдержадміністрацією  розроблено та затверджено графіки проведення особистих, виїзних прийомів громадян, «гарячих» телефонних ліній. Головою адміністрації та його заступниками щомісячно здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян. Упродовж  2017 року  керівництвом райдержадміністрації проведено 48 особистих та 41 виїзних прийоми громадян, у ході яких отримано 55 звернення, у тому числі головою – 29. Протягом 2017 року до райдержадміністрації всього надійшло 576 письмових  звернень, що на 845 звернень менше у порівнянні з 2016 роком. Питома вага письмових звернень жителів району, одержаних райдержадміністрацією від органів влади вищого рівня, зменшилася, з початку 2017 року надійшло 485 звернень , а минулого  року – 1043 . з    - облдержадміністрації – 21 звернень (за  2016 рік  25 звернень )   - через обласний контактний центр -  464 звернень(за 2016 рік 1018 звернень );

Детальніше...

 

Інформація по зверненню громадян за І півріччя 2017 року

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», райдержадміністрацією  у І півріччі 2017 року здійснювалися організаційні заходи щодо належного розгляду звернень громадян і вирішення порушених у них проблемних питань.
Питання щодо організації виконання зазначеного Указу розглядалося у І кварталі 2017 року на засіданні колегій райдержадміністрацій. На виконання пункту 6 Указу райдержадміністрацією  розроблено та затверджено графіки проведення особистих, виїзних прийомів громадян, «гарячих» телефонних ліній. Головою адміністрації та його заступниками щомісячно здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян. Упродовж І півріччя керівництвом райдержадміністрації проведено 22 особистих та 18 виїзних прийоми громадян, у ході яких отримано 39 звернення, у тому числі головою – 14. Протягом 2017 року до райдержадміністрації всього надійшло 286 письмових  звернень, що на 538 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Питома вага письмових звернень жителів району, одержаних райдержадміністрацією від органів влади вищого рівня, зменшилася, з початку 2017 року надійшло 178 звернень , а минулого  року – 716 . з    - облдержадміністрації – 14 звернень (за І півріччя  2016 року 13 звернень )   - через обласний контактний центр -  164 звернень(за І півріччя  2016 року 703 звернень );        
За звітний період до райдержадміністрації ї із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 409 осіб, які порушили 302 питань (у 2016 році - 894 осіб, які порушили 824 питання). Зареєстровано 8 колективних звернень, що становить 2,7% від загальної кількості звернень (у 2016 році – 7 колективних звернень або 1,2%). Питома вага позитивно вирішених звернень становить 45% від загальної кількості отриманих звернень. У зверненнях громадян найактуальнішими були питання: соціального захисту населення і надання одноразової матеріальної допомоги на лікування; аграрної політики і земельних відносин житлової політики і комунального господарства,, пільгового перевезення пасажирів і транспортного сполучення.     
Протягом звітного періоду надійшло 145 звернень від соціально незахищених категорій громадян, у тому числі від: - інвалідів, пенсіонерів, - багатодітних сімей та одиноких матерів – 8 звернень . Керівництво райдержадміністрації  приділяє особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються вищевказані верстви населення. Надавається  допомога у придбанні та завезенні палива,, забезпеченні ліками, оформленні субсидій тощо. З метою покращення обслуговування населення району  у райдержадміністрації  виготовлено інформаційні стенди, на яких розміщено законодавчо- нормативну базу з питань розгляду звернень громадян, зразки заяв і звернень, графіки особистих, виїзних прийомів, роботи «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади». Також функціонують та проводяться   «гарячі» телефонні лінії «Запитай у влади» за участю голови адміністрації, його заступників. Протягом І півріччя поточного року проведено 11 «гарячих» телефонних ліній, на яких отримано 11 дзвінків. Всього на «гарячих» лініях було розглянуто 12 питання, найактуальніші з яких – надання матеріальної допомоги , пільгове перевезення та отримання субсидії.
Районна державна адміністрація постійно працює над усуненням недоліків у розгляді заяв, скарг громадян. Добивається уважного, принципового і ділового підходу до розгляду кожної заяви. Всі звернення, які надходили протягом І півріччя до райдержадміністрації розглянуті у встановлені законодавством термін.
Робота з розгляду порушених у зверненнях до органів влади питань, підвищення відповідальності керівників за невідкладне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги і надалі будуть на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

***

Інформація
Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян »у І кварталі 2017 року

 
Більше статтей...