Зважаючи на початок передвиборчих перегонів в Україні, розвивається тенденції кремлівської пропаганди в російському просторі.
На основі результатів дослідження сформовано рекомендації для громадян щодо можливих тенденцій зовнішніх сил та впливу російської пропаганди на перебіг передвиборчої кампанії в Україні. 
Ці рекомендації акцентують увагу громадян об'єттивно оцінювати подану інформацію та довіряти лише офіційним виданням, щоб запобігти зовнішньому інформаційному впливу у вигляді фейків, маніпуляцій та дезінформації.
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
1. Навчіться розрізняти маніпуляції. Останнім часом найважливішим інструментом дезінформації стають саме медіаманіпуляції. Фейки (підробні факти) в класичному розумінні поступаються за кількістю маніпулятивним та напівправдивим повідомленням. Саме тому слід навчитися виявляти маніпулятивні технології пропаганди (маніпуляція фактами й судженнями, заголовками, невідповідністю назви тексту його змісту; маніпуляція цифрами, статистикою; візуальні маніпуляції; відсутність балансу думок; присутність у тексті безапеляційної, необґрунтованої критики тощо).
2. Критично ставтеся до експертів у ЗМІ. Моніторинг продемонстрував важливу тенденцію, характерну як для російських, так і білоруських ЗМІ. Розповідаючи про події в Україні в певному наративі, видання посилаються на “вигідних” для них “експертів”. Переважно це представники опозиційних проросійських партій в Україні. Тому слід звертати увагу на те, чия експертна думка наводиться в тексті, перевіряти особу, яку журналісти називають експертом (її освіту, професійний досвід, виступи в інших ЗМІ, публікації в соціальних мережах).
3. Вивчайте політичний та медійний контекст. Пропаганда – це не лише питання комунікації та ЗМІ. Для глибшого розуміння тенденцій і загроз дезінформації варто розуміти політичний та медійний контекст, вивчати стратегії та технології дезінформації і пропаганди, орієнтуючись на аналітичні звіти й дослідження вітчизняних та міжнародних медіаорганізацій.