В Україні запрацювала перша автоматизована електронна адміністративна послуга -реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта. Зокрема, це стосується будівництва приватних, садових та дачних будинків заввишки не більше двох поверхів та площею до 300 м2, а також господарських будівель та споруд, гаражів.Новий сервіс дозволяє українцям, не виходячи з дому, за декілька хвилин оформити право на власне будівництво. І що важливо – взагалі без участі посадових осіб. Адже нова е-послуга надається повністю в автоматичному режимі: користувачі заповнюють електронну форму, програма миттєво обробляє внесені дані та надсилає відповідь про реєстрацію повідомлення.Сервіс передбачає електронну взаємодію з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно Мін’юсту.

Користувачам не потрібно власноруч вносити у форму відомості про земельну ділянку, на якій планується будівництво. Достатньо вказати кадастровий номер та всі необхідні дані «підтягнуться» автоматично. А отже ризик допустити помилку відсутній.Новий формат отримання адмінпослуги дозволяє українцям зручно, швидко та прозоро розпочати власне будівництво.Електронні послуги у сфері будівництва доступні на оновленому Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги», а також на сайті електронних сервісів ДАБІ edabi.gov.ua. Щоб зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта потрібні: електронний цифровий підпис, оформлене право власності на земельну ділянку, будівельний паспорт.У разі виникнення питань, отримати консультацію можна за номером телефонної «гарячої» лінії ДАБІ – 0 800 210 011.