Інформація за І півріччя 2018 року

Полонська районна державна адміністрація створює всі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення, вживаються відповідні заходи для подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Протягом І півріччя року районна державна адміністрація працювала над удосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02. 2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 301 письмових звернень. Ситуація із надходженням звернень громадян до райдержадміністрації у поточному році по відношенню до відповідного минулого року характеризується збільшенням (22). До райдержадміністрації із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося близько 635 осіб, які порушили 302 питання .

Від органів влади вищого рівня отримано 121 звернень , що становить 40,1 % від загальної кількості письмових звернень.

Зокрема отримано з:

- oблдержадміністрації – 6 звернень;

- через обласний контактний центр - 115 звернень;

Незважаючи на постійну роботу щодо зменшення надходження звернень громадян до райдержадміністрації від органів влади вищого рівня, слід зазначити, що на 12 звернень надійшло менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

У зверненнях громадян, що надійшли порушено питання різної тематики. Найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях в основному питання: житлово-комунального господарства, питання сільського господарства та земельних відносин, соціального захисту(надання та відшкодування витрат на придбання твердого палива) та питання пільгового перевезення громадян, тощо.

З початку 2018 року до райдержадміністрації з повторними зверненнями звернулося 12 громадянина, що становить 1,8%. Районна державна адміністрація постійно працює над недопущенням повторних звернень. З цією метою, на виконання п.1.2 та п.1.4 розпорядження голови облдержадміністрації забезпечується участь заявників у розгляді їх заяв та надається можливість знайомитися з матеріалами щодо них. Також, проводиться щомісячний аналіз і узагальнення питань, що порушують громадяни, особливо повторних і колективних з метою виявлення причин, що їх породжують, вживається ряд заходів для розв’язання найбільш актуальних проблем.

В райдержадміністрації системно відслідковуються усі наявні недоліки, вживаються заходи щодо докорінної перебудови роботи із зверненнями громадян. З метою ефективного та якісного розгляду звернень в райдержадміністрації відпрацьований механізм, який дає можливість співпрацювати з усіма гілками влади, що причетні до вирішення конкретних питань. Таким чином, одним з основних завдань райдержадміністрації залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг.

Протягом звітного періоду було проведено 22 гарячих телефонних ліній. Особлива увага приділялася здійсненню особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Під час особистого прийому найбільше звертались жителі смт. Понінка, м. Полонного, с. Новоселиця .

За звітний період відбулося 40 виїзних прийомів громадян, що становить 81,7 % від запланованих, у ході яких отримано 42 звернення, у тому числі головою – 12. В райдержадміністрації затверджуються щоквартально графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом адміністрації, які висвітлюються в засобах масової інформації.

У березні місяці 2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації заслухано питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2017 році та завдання щодо підвищення її ефективності у 2018 році. За наслідками розгляду прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 29.03.2017 №118/2018-р.

Районна державна адміністрація постійно працює над усуненням недоліків у розгляді заяв, скарг громадян. Добивається уважного, принципового і ділового підходу до розгляду кожної заяви. Всі звернення, які надходили протягом півріччя до райдержадміністрації розглянуті у встановлені законодавством термін.