Шановні громадяни, звертається до Вас адміністрація Шепетівської дистанції колії регіональної філії «Південно-Західна залізниця» з метою дотримання правила безпечної поведінки поблизу залізниці, необхідність у цьому виникла в зв’язку із частими випадками загибелі людей на залізничних коліях, збільшенням кількості зіткнень з поїздами автомобілів та гужового транспорту.

 

Залізнична колія є зоною підвищеної небезпеки, де громадянам потрібно бути особливо пильними. Нехтування правилами безпеки призводить до важких наслідків. Часто водії автотранспорту порушують правила проїзду через залізничні переїзди. Для запобігання зіткнень поїздів з автотранспортом залізничні переїзди обладнуються автоматичною світлофорною та звуковою сигналізацією, а переїзди з напруженим рухом - ще й автоматичними шлагбаумами та охороняються черговими працівниками. Але, не зважаючи на всі ці засоби безпеки, деякі водії порушують правила проїзду через залізничні переїзди і потрапляють під поїзди.

В межах Шепетівської дистанції колії, що простяглася на 282,4 кілометра на території Хмельницької, Житомирської, Тернопільської та Рівненської областей, за останні три роки сталося 4 зіткнення поїздів з автомобілями, тракторами. Результатом цього є численні пошкодження локомотивів та автотранспорту та загибель 1 людини та 3 особи було важко травмовано.

Не лише для водіїв та пасажирів небезпечна залізниця. При необережності вона несе небезпеку і для пішоходів. Лише за останні три роки на коліях Шепетівської дистанції колії загинуло 13 сторонніх осіб через необережне поводження на залізничних коліях, 3 важко травмовано, 1 особа не значні травми .

- 17 березня 2015 року о 14 год. 19 хв. на пер. Здолбунів-Івачків 213 ПК9 парної колії машиніст поїзда №1468 застосував екстрене гальмування для запобігання наїзду на людину, яка переходила колію в небезпечній близькості до рухомого складу. Наїзду запобігти не вдалося, (смертельне травмування) Потерпілим виявився Салюк Євген Павлович, 03.03. 1948 р.н., пенсіонер с. Івачків, Здолбунівський р-н, Рівненська обл..

- 01 вересня 2015 року о 00 год 18 хв на перегоні Лепесівка-Ланівці 83 ПК5 машиніст дизель-поїзда №6231 застосував екстрене гальмування для запобігання наїзду на сторонній предмет який лежав в середині колії, при огляді місця події було виявлено труп людини. Смертельно травмованим виявився Терещук Сергій Анатолійович, безробітний; 06.10.1990 року народження житель села Загірці Лановецького району, Тернопільської області.

- 05 вересня 2015 року о 17 год 00 хв на перегоні Ізяслав-Клембівка 29 ПК9 машиніст поїзда №8852 застосував екстрене гальмування запобігаючи наїзд на людину, яка переходила колію на небезпечній відстані до рухомого складу. Наїзд попередити не вдалося. Потерпілим виявився (смертельне травмування) Хорунжий Євгеній Мар»янович 03.08.1937 року народження, пенсіонер житель села Клубівка Ізяславського району. Хмельницької області

.-12 січня 2016 року о 13 год. 40 хв. на пер. Миропіль-Понінка 109 ПК9 непарної колії машиніст поїзда ТЧ-1 Львів застосував екстрене гальмування для запобігання наїзду на людину, яка переходила колію в небезпечній близькості до рухомого складу. Наїзду запобігти не вдалося, (смертелдьне травмування) Потерпілим виявився Шпак Юрій Володимирович, 10.04. 1951 р.н., пенсіонер с. Блидні, Полонський р-н, Хмельницька обл.

- 02.04.2016 року 0 18 год 44 хв на перегоні Білогородка-Суховоля 57 ПК1 машиніст локомотива ЧМЕ-3 застосував екстрене гальмування по причині наїзду на людину, наїзд попередити не вдалося, (смертельне травмування) Потерпілою виявилась Пилипчук Любов Петрівна 15.11.1942 року народження жителька смт. Білогір»я, Хмельницької області

- 10.07.2016 року о 08 год 12 хв на перегоні Хролін-Полонне 119 ПК4 парна колія машиніст вантажного поїзда №2832 застосував екстрене гальмування по причині наїзду на людину, наїзд попередити не вдалося, (смертельне травмування) Потерпілою виявилась Нікончук Валентина Йосипівна 23.02.1956 року народження жителька м. Полонне Хмельницької області

- 03.11.2016 року о 11 год 55 хв на перегоні Білогородка-Суховоля 57 ПК2 травмована (смертельне травмування) заднім вагоном дизель-поїзда №6229 Федовська Тетяна Григорівна 20.01.1924 року народження.

- 07.11.2016 року 0 17 год 45 хв на перегоні Білогородка-Суховоля 59 ПК10 машиніст локомотива ЧМЕ-3 застосував екстрене гальмування по причині наїзду на людину, наїзд попередити не вдалося, (смертельне травмування) Потерпілим виявився Ткачов Григорій Федорович 01.01.1941 року народження жителька смт. Білогір»я, Хмельницької області;

- 07 лютого 2017 року о 19 год. 37 хв. на пер. Могиляни-Острог 196 ГЖ8 непарної колії машиніст поїзда ТЧ-3 Козятин застосував екстрене гальмування для запобігання наїзду на людину, яка вийшла на колію в небезпечній близькості до рухомого складу. Наїзду запобігти не вдалося, (смертельне травмквання) Потерпілим виявився Пунда Роман Юрійович, 08.01. 1989 р.н., безробітний

с. Бродівське, Острозький р-н, Рівненська обл

- 12 червня 2017 року о 17 год 20 хв на перегоні Кривин-Славута 171 ПК9 парної колії машиніст поїзда ТЧ-3 Козятин заявив черговій по ст. Славута , що на кінцях шпал лежить людина, (смертельне травмування) Потерпілим виявився Липенський Павло Анатолійович 05.01.1989 року народження, безробітний м. Славута, вул. Мічуріні 21/2

-13 вересня 2017 року о 05 год 42 хв на перегоні Цвітоха-Шепетівка 155 ПК9 парної колії машиніст поїзда №214 ТЧ-14 Львів застосував екстрене гальмування для попередження наїзду на людину. Наїзд вдалося запобігти, (травми середньої важкості) Потерпілим виявився Палій Сергій Андрійович 11.09.1976 р.н. безробітний житель с. Добрин Ізяславського р-н, Хмельницької обл.

- 09 листопада 2017 року о 23 год. 20 хв. машиніст Смалюк локомотивного депо Козятин слідуючи вантажним поїздом № 2811 на 184 ПК9 непарної" колії перегону Кривин-Могиляни замітив між рейками щось схоже на людське тіло про, що доповів ДСП Кривин. Далі за ним прослідував пасажирський поїзд №213 машиніст Бругальський локомотивне депо Львів який зупинив поїзд та виявив за нистилом залізничного переїзду тіло людини без ознак життя. Потерпілим виявився Федорчук Олександр Андрійович 04.08.1993 року народження, працівник ШЧ-6 ст. Шепетівка, житель с. Рівки, Славутського району, Хмельницької області.

- 10 листопада 2017 року о 13 год 35 хв машиніст Гордовський локомотивного депо Шепетівка слідуючи вантажним поїздом № 3009 на 184 ПК9 непарної колії перегону Кривин-Могиляни застосував екстрене гальмування по причині травмування людини яка ни близькій відстанні до поїзда вийшла із-за опори контактної мережі, (смертельне травмування) Потерпілим виявився Пилипака Сергій Федорович 13.03.1980 року народження, житель с. Підгірці, Луцького району Волинської області.

-11 грудня 2017 року о 18 год. 42 хв. машиніст Войтюк локомотивного депо Шепетівка слідуючи вантажним поїздом № 4852 ЧМЕ-3 №7327 на 57 ПКЗ перегону Білогородка-Суховоля помітив на колії за 200-300 м. особу яка переходила через колії з велосипедом, застосував екстрене гальмування та попередити наїзд не зміг, (смертельне травмування) Потерпілим виявився Довгун Василь Петрович 16.01.1960 року народження, житель смт Білогір»я, Білогірського р-н Хмельницької обл,

- 03 січня 2018 року о 18 год. 26 хв. на пер. Кривин-Могиляни 189 ПК10 непарної колії машиніст поїзда №1601 Шкільнюк ТЧ-3 Козятин застосував екстрене гальмування для запобігання наїзду на людину, яка лежала головою на правій рейці та на гучні сигнали не реагувала. Наїзду запобігти не вдалося, (важкі травми) Потерпілим виявився Опанчук Леонід Леонідович 19.06.2000 р.н.,житель с. Бадівка Острозький р-н, Рівненська обл..

- 26 лютого 2018 року о 17 год 20 хв на перегоні Шепетівка-Судилків 145 ПК5 парної колії машиніст електропоїзда №848 Дяченко РПЧ-8 Фастів застосував екстрене гальмування для запобігання наїзду на людину, яка сиділа біля зовнішньої рейки та на гучні сигнали не реагувала. Наїзду запобігти не вдалося, (легкі тілесні ушкодження) Потерпілим виявився Тимошишин Віктор Дмитрович 1960 року народження, безробітний житель с. Судилків Шепетівського району, Хмельницької області

- 19 травня 2018 року о 23 год 07 хв на перегоні Білогородка - Суховоля 60ПКЗ машиніст дизель поїзда №6231 Качоровський П.П. (ТЧ6 Шепетівка) застосував екстрене гальмування для опередження наїзду на людину, яка сиділа на лівій рейковій нитці, та на звукові сигнали високої гучності не реагувала, наїзд не попередив, (важкі травми) Потерпілим виявився Медвідь Валерій Олександрович 14.09.1978 р.н. житель Хмельницької обл., Білогірського р-н, с. Варивідки

Не ходіть по залізничних коліях, не переходьте її у невстановлених місцях! Не обходьте потяг, що стоїть на колії ближче, ніж за 5 метрів від нього, не пролазьте під поїздом, бо зберігши хвилину ви можете те втратити життя.

Перед перетином залізничних колій обов’язково оглядайте їх по обидва боки. Поїзд проходить за одну секунду близько 30 м та наближається майже без шуму. Тому ніколи не перебігайте колію перед поїздом. Почати перехід можна лише тоді, коли поїзд знаходиться від місця переходу не ближче, ніж за 400 метрів.

Після проходу поїзда не поспішайте переходити колію, бо по сусідній колії може рухатися поїзд з великою швидкість і ви можете потрапити під нього. Пам’ятайте, що гальмівний шлях поїзда становить близько 1200 м.

Не дозволяйте дітям гратися поблизу залізниці та самостійно переходити через колії.

Виконання цих простих правил збереже вам життя та здоров’я.

Начальника Шепетівської дистанції колії А.В.Чехов