На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», райдержадміністрацією  у 2017 році здійснювалися організаційні заходи щодо належного розгляду звернень громадян і вирішення порушених у них проблемних питань.

Питання щодо організації виконання зазначеного Указу розглядалося у І та ІV кварталі 2017 року на засіданні колегій райдержадміністрацій. На виконання пункту 6 Указу райдержадміністрацією  розроблено та затверджено графіки проведення особистих, виїзних прийомів громадян, «гарячих» телефонних ліній. Головою адміністрації та його заступниками щомісячно здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян. Упродовж  2017 року  керівництвом райдержадміністрації проведено 48 особистих та 41 виїзних прийоми громадян, у ході яких отримано 55 звернення, у тому числі головою – 29. Протягом 2017 року до райдержадміністрації всього надійшло 576 письмових  звернень, що на 845 звернень менше у порівнянні з 2016 роком. Питома вага письмових звернень жителів району, одержаних райдержадміністрацією від органів влади вищого рівня, зменшилася, з початку 2017 року надійшло 485 звернень , а минулого  року – 1043 . з    - облдержадміністрації – 21 звернень (за  2016 рік  25 звернень )   - через обласний контактний центр -  464 звернень(за 2016 рік 1018 звернень );

За звітний період до райдержадміністрації ї із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося близько 1000 осіб, які порушили 576 питань (у 2016 році - 1502 особи, які порушили 1421 питання). Зареєстровано 26 колективних звернень, що становить 4,5% від загальної кількості звернень (у 2016 році – 30 колективних звернень або 2,1%). Питома вага позитивно вирішених звернень становить 45% від загальної кількості отриманих звернень. У зверненнях громадян найактуальнішими були питання: соціального захисту населення і надання одноразової матеріальної допомоги на лікування; аграрної політики і земельних відносин житлової політики і комунального господарства,, пільгового перевезення пасажирів і транспортного сполучення.

Протягом звітного періоду надійшло 137 звернень від соціально незахищених категорій громадян, у тому числі від: - інвалідів, пенсіонерів, - багатодітних сімей та одиноких матерів – 98 звернень . Керівництво райдержадміністрації  приділяє особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються вищевказані верстви населення. Надавається  допомога у придбанні та завезенні палива,, забезпеченні ліками, оформленні субсидій тощо. З метою покращення обслуговування населення району  у райдержадміністрації  виготовлено інформаційні стенди, на яких розміщено законодавчо- нормативну базу з питань розгляду звернень громадян, зразки заяв і звернень, графіки особистих, виїзних прийомів, роботи «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади». Також функціонують та проводяться   «гарячі» телефонні лінії «Запитай у влади» за участю голови адміністрації, його заступників. Протягом 2017 року проведено 32 «гарячих» телефонних ліній, на яких отримано 35 дзвінків. Всього на «гарячих» лініях було розглянуто 35 питання, найактуальніші з яких – надання матеріальної допомоги , пільгове перевезення та отримання субсидії .

Районна державна адміністрація постійно працює над усуненням недоліків у розгляді заяв, скарг громадян. Добивається уважного, принципового і ділового підходу до розгляду кожної заяви. Всі звернення, які надходили протягом І півріччя до райдержадміністрації розглянуті у встановлені законодавством термін.

Робота з розгляду порушених у зверненнях до органів влади питань, підвищення відповідальності керівників за невідкладне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги і надалі будуть на постійному контролі в райдержадміністрації.