Додаток до розпорядження

голови районної

державної адміністрації

__________ №________

 

УМОВИ
проведення конкурсу

посада: головний спеціаліст відділу доходів управління фінансів Полонської районної      державної    адміністрації Хмельницької області (категорія В)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Основні посадові обов’язки:

- бере участь в опрацюванні документів, що надходять до відділу доходів управління фінансів в частині доходів, підготовці відповіді на них;

- готує та подає Департаменту фінансів облдержадміністрації інформації у вказані строки;

- приймає участь у розробці і складанні проекту районного бюджету та змін до нього.

Проводить зведення:

- даних про нарахування, фінансування та заборгованість по пільгах та субсидіях за спожиті електроенергію, природний газ, послуги тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот;

- даних про нарахування, фінансування та заборгованість по допомогах, які фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям та допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ гр. внаслідок психічного розладу та кредиторської заборгованості місцевого бюджету;

- даних про нарахування, фінансування та заборгованість по пільгах і субсидіях для придбання твердого палива та скрапленого газу, що фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету та заборгованості місцевих бюджетів;

- даних про нарахування, фінансування та заборгованість по виплаті державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною".

- бере участь у розробці квартальних та місячних планів роботи відділу доходів;

-виконує окремі доручення свого безпосереднього керівника та начальника управління фінансів.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3200 грн. 00 коп., надбавки і доплати ( відповідно до ЗУ «Про державну службу» № 889-VIII)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку основного працівника

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою, що додається).

3. Письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

7. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Документи приймаються до 1700 12 вересня 2017 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

19 вересня 2017 року о 10 00

Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а

Прізвище, імя та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Лукашевська Ірина Миколаївна,

(03843) 3-23-62

Finvid18@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем молодший бакалавр, бакалавр

2

Досвід роботи

---------------

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

----------------

2

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4)Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

6) Указ Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

7) Інші законодавчі та підзаконні акти, що регламентують діяльність відділу.

3

Професійні чи технічні знання

1. Основ діловодства.

2. Володіння мовними нормами та культурою мовлення.

3. Необхідні для виконання посадових обов’язків за рішенням керівника державної служби.

4

Спеціальний досвід роботи

-

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютерною технікою на рівні користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6

Особистісні якості

1) відповідальність та пунктуальність

2) дисципліна і системність;

3) аналітичні здібності;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та ініціативність;

6) орієнтація на обслуговування;

7) Інноваційність та креативність

8) вміння працювати в стресових ситуаціях;

 

 

Заступник голови адміністрації О.Вощатинський