На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», райдержадміністрацією  у І півріччі 2017 року здійснювалися організаційні заходи щодо належного розгляду звернень громадян і вирішення порушених у них проблемних питань.
Питання щодо організації виконання зазначеного Указу розглядалося у І кварталі 2017 року на засіданні колегій райдержадміністрацій. На виконання пункту 6 Указу райдержадміністрацією  розроблено та затверджено графіки проведення особистих, виїзних прийомів громадян, «гарячих» телефонних ліній. Головою адміністрації та його заступниками щомісячно здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян. Упродовж І півріччя керівництвом райдержадміністрації проведено 22 особистих та 18 виїзних прийоми громадян, у ході яких отримано 39 звернення, у тому числі головою – 14. Протягом 2017 року до райдержадміністрації всього надійшло 286 письмових  звернень, що на 538 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Питома вага письмових звернень жителів району, одержаних райдержадміністрацією від органів влади вищого рівня, зменшилася, з початку 2017 року надійшло 178 звернень , а минулого  року – 716 . з    - облдержадміністрації – 14 звернень (за І півріччя  2016 року 13 звернень )   - через обласний контактний центр -  164 звернень(за І півріччя  2016 року 703 звернень );        
За звітний період до райдержадміністрації ї із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 409 осіб, які порушили 302 питань (у 2016 році - 894 осіб, які порушили 824 питання). Зареєстровано 8 колективних звернень, що становить 2,7% від загальної кількості звернень (у 2016 році – 7 колективних звернень або 1,2%). Питома вага позитивно вирішених звернень становить 45% від загальної кількості отриманих звернень. У зверненнях громадян найактуальнішими були питання: соціального захисту населення і надання одноразової матеріальної допомоги на лікування; аграрної політики і земельних відносин житлової політики і комунального господарства,, пільгового перевезення пасажирів і транспортного сполучення.     
Протягом звітного періоду надійшло 145 звернень від соціально незахищених категорій громадян, у тому числі від: - інвалідів, пенсіонерів, - багатодітних сімей та одиноких матерів – 8 звернень . Керівництво райдержадміністрації  приділяє особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються вищевказані верстви населення. Надавається  допомога у придбанні та завезенні палива,, забезпеченні ліками, оформленні субсидій тощо. З метою покращення обслуговування населення району  у райдержадміністрації  виготовлено інформаційні стенди, на яких розміщено законодавчо- нормативну базу з питань розгляду звернень громадян, зразки заяв і звернень, графіки особистих, виїзних прийомів, роботи «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади». Також функціонують та проводяться   «гарячі» телефонні лінії «Запитай у влади» за участю голови адміністрації, його заступників. Протягом І півріччя поточного року проведено 11 «гарячих» телефонних ліній, на яких отримано 11 дзвінків. Всього на «гарячих» лініях було розглянуто 12 питання, найактуальніші з яких – надання матеріальної допомоги , пільгове перевезення та отримання субсидії.
Районна державна адміністрація постійно працює над усуненням недоліків у розгляді заяв, скарг громадян. Добивається уважного, принципового і ділового підходу до розгляду кожної заяви. Всі звернення, які надходили протягом І півріччя до райдержадміністрації розглянуті у встановлені законодавством термін.
Робота з розгляду порушених у зверненнях до органів влади питань, підвищення відповідальності керівників за невідкладне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги і надалі будуть на постійному контролі в райдержадміністрації.